Monday, January 3, 2011

HARI PERTAMA PERSEKOLAHAN!!!

  sedar tak sedar aku dah masuk fom 4....huhuhuhux..cam x caya jew..
                        tpi kot mana pown kena caya gak la...
  aku dah fom 4..so perangai,tingkah laku dan lain2 kena sama nan umo la..
    masuk-masuk kelas tdi semangat nak belajar ..maybe nak capai
                                   matlamat aku kowt..


                            owh!!!aku x cita sal matlamat aku lagi noh!!!!
                   matlamat aku adalah tok capai keputusan cemerlang dlm SPM!!!
                                huhuhuhux...matlamat maw tnggi la..

                tpi aku harap semagat hari pertama persekolahan aku neyh
  kekal sampai akhir taon la noh...kalo setakat hari pertama jew
     nk semanagt!!!hhhrrrrmmmm....xda guna la...

                     kwn2 aq semua masok kelas SC 1,SC 2,SC 3..
   aku jew dok klas AK...tpi pikir2 balik uat pa nk ikot org!!
betoi x???baik kita ikot kemampuan diri sendiri...
   maybe depa dok klas SC coz pandai sbjuk SC..
aku dok AC pandai MATH..so..x yah la ikot orng la..
nanti menyesal x sudah plak..baik ambik sbjuk yg kita pandai..
senang cita...

                          ok arh....aku nk tdo dlu la...sok hari ke-2 sekolah...
                                  kena tdo awai la...
                           hehehehex...kay,,tata,,gudnite,,

No comments:

Post a Comment