Wednesday, January 5, 2011

KERJA TIDO PETANG JEW!!!

                                          TIDO PETANG???



                 OOOHHHHH TIDAK!!!!!aku neyh keja tido ptg jew...
                                     haish..pe nk jadilah...
                 aku dah cuba tok elak tido ptg..tpi x bejaya..
                                       hahahahahax...
                  maybe aku letih kowt...maklum la..dah mula sekolah
                                   balik...kena bangun awai pagi...
                     sebab tu yg letih..tido lambat tpi kena bngun awai..
                                      huhuhuhuhux...
                         xpa2..aku akn cuba sedaya upaya tok x tido
                            ptg...TAPI BOLEH KA???hahahax..

                                             TUNGGU!!!!
                                 
                                       nanti aku cita kat korang..
                                    

No comments:

Post a Comment