Saturday, December 31, 2011

SUKA DAN DUKANYA 2011!



Assalamualaikum w.b.t/لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

 




this is my last entry for 2011. how sad that time is flying very fast! seriously it's scary when I keep thinking that 2011 will end soon.Let me continue in the Malay language.hehe.sepanjang tahun 2011 macam-macam dah terjadi dan kita alami sepanjang tahun ni kan?tak kira laa sama ada  kenangan  pahit,manis,masam,suka,duka,kecewa,gumbira or apa-apapun.tapi ingat,setiap parkara yang berlaku pasti ada hikmah disebaliknyaa.bagi aku tahun 2011 ni banyak pengajaran dan pengalaman yang aku dapat.rasa sedih laa plak nk tinggalkn tahun 2011 ni.
aku rasa cerita sedih lagi bnyak dari cerita gumbira bagi tahun 2011 ni!tahun 2011 ni aku telah kehilangan 2orang yang aku sayang!aku kehilangan mereka kerana mereka telah meninggal dunia.seorang rakan karib dan seorang lagi opah sebelah abah.seriously I sad and take some time to accept reality.nak buat macam mna ALLAH lebih sayangkn mereka.tpi ada juga cerita gumbira.hehe.biasa laa dalam hidup ni mesti ada sedih dan gembira. :P
ok la I want to stop right here.last sekali,aku nk ucapkn ribuan terima kasih kdp semua yang buat tahun 2011 saya menjadi luar biasa,warna warni,dan buat saya gembira.terima kasih sekali lagi tidak kira laa kawan baik,kawan biasa,awek kesayangan,ahli keluarga,ataupun cikgu saya.TERIMA KASIH SANGAT-SANGAT!kerana anda tahun 2011 saya menarik. :)




keluarga bahagia!
:P
hehehe.



sepupu yg comei.



bersama mereka memey best!




TEAM RAGBI  SMKDSO 2011




GENG AKAUN 2011!



kami juara. :P



futsal.futsal.futsal.


ANDA SEMUA MEMANG HEBAT!KERANA ANDA
TAHUN 2011 SAYA MENJADI
LUAR BIASA.


dan akhir sekali terima kasih kpd NUR AMALINA.
kerana awok memeriahkn hidup saya.
dan sebab awok juga hidup saya
menjadi colorful bagi tahun 2011.

ANDA SEMUA MEMANG TERBAIK LA!



TERIMA KASIH DAUN KELADI!
TAHUN DEPAN MERIAHKAN HIDUP SAYA LAGI!

BYE 2011.HYE 2012.



10 comments:

  1. happy new year to u :) may 2012 bring more happiness to u and ur family :)

    btw, comel sepupu !

    ReplyDelete
  2. segala yg berlaku ada hikmahnya kan. semoga tahun 2012 membawa 1000 juta mkna utk awak :)

    ReplyDelete
  3. betul tu, banyak pengalaman dan pengajaran tahun ni..banyak duka, dan duka itu yang naikkan smgt Cb utk berjaya =]

    hepy new year.. comel la ur sweetheart dik... give a good care to her ye =]

    ReplyDelete
  4. full of memories..
    selamat tahun baru..
    ;)

    ReplyDelete
  5. http://warnahatipia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. amboi,, habis mane post 2012 nye??

    salam kenal dan aku follow sini keyh.. klo2 free jemput datang blog aku..

    ReplyDelete
  7. Dzul: takziah atas kehilangan 2 rakan anda ya.. Al fatihah..

    ReplyDelete