Friday, December 31, 2010

SuKa,DuKa DaN SeRoNokNyA 2010

                           CEPAT SUNGGOH MASA BERLALU....
      tanpa kita sedari tahun 2010 sudah sampai ke penghujungnya.
           sepanjang tahun 2010 mcm-mcm dah terjadi dan aku alami
             kenangan pahit,manis,masam,suka,duka,kecewa,gumbira
                             DAN TAHUN 2010 JUGA TAHUN YANG
                                 membawa banyak pengajaran....


1.TAHUN 2010 ADALAH TAHUN MENGENAL ERTI KESABARA
        
            terima kasih kepada seorang hamba ALLAH ini..kerana
     anda telah mengajar saya erti sesabaran yang sebenar..
                     sememang anda seorang yg hebat...
             anda orang yg petama yg membuatkan saya jadi sabar..
                      TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK...

2.TAHUN 2010 ADALAH TAHUN PERGI TUSYEN
           maklum la tahun neyh aku PMR sebab tu pak n mak aku
  antar aku pergi tusyen..tiap-tiap malam ada saja tusyen..
    aku pon pergi je lah..ni semua untuk kebaikan aku juga...
      dengan tusyen je lah yg membuatkn aku belajar
                               waktu mlm...

3.TAHUN 2010 ADALAH TAHUN TAK AKTIF
     TAHUN INI AKU X AKTIF?????
         hahahahahahahax.....
             tapi dari bulan 1-10 jew
                             ini kerana
                       *jarang turun traning rugby*
                       *nak mengemukan diri*
                          *TAHUN PMR*
                          *jarang cycling*
                      *tak men futsal dan bola*
                             *suka tidor*

       selepas bulan 10,aku kembali aktif...


4.TAHUN 2010 ADALAH TAHUN BANYAK KAWAN

             ini semua gara-gara aku membuat facebook....
              aku buat fb dlm bulan 3 cmtoo la..dan sekarang
              kawan aku dalam fb ada lebih kurang 600 lebih kawan..
               tpi yg kenai ada dalam 300 orang je kot..
                              hehehehehex...
                 yang lain tu bukan tak kenai tapi kurang dikenali...
            bukan setakat fb je yg meyebabkan aku banyak kawan...
                          kat sekolah aku selalu tukar-tukar kelas,
                                   so mestilah dpt kwn baru..
                    tusyen penyebab ketiga aku ramai kawan...
                      penyebab keempat aku terlalu ramah nan orang kot...


5.TAHUN 2010 ADALAH TAHUN TAK MAIN RUGBY

      INI KERANA CIKGU BAD DAH TAK TRAI KAMI SEMUA....
                     sebab dia pindah p STAR....
          setakat turun traning je belah petang..buat pa???
        kami satu TEAM nk p KEJAOHANAN MILO U-15
                                     HAISH!!!!
                                KECEWA GILA!!!!
          dah la tahun ni tahun akhir kami nak main kejohanan tu...
                           tapi benda dah jadi...biarkan je lah...



6.BELAJAR UNTUK LEBIH KONG-KONG DAN MENGHARGAI SESEORANG

                                hahahahahahahax...
          aku baru nak tahu untuk mengkong-kong seseorang itu..
                   dan juga mengharagai seseorang itu....
                  pembelajaran ini tidak penah akan aku lupakan
                                       sampai bila-bila..
                                   TERIMA KASIH  T!!!!!

7.TAHUN 2010 TAHUN YANG PALING BEST DAN SYOK

                   yang ini tak bleh nak cita pasal pa...
                                   hahahahax..
                         biar aku sorang je yg tau sudah la...
                          tak lama lagi 2010 akan meninggalkn kita..
                     sedih la pulak banyak sangat benda dalam 2010
                               tak boleh aku lupakan...
                                 apa-apa pon papai 2010..
                              selamat datang 2011...

                             
                        TERIMA KASIH KEPADA ANDA SEMUA 
    YANG MEMBUATKAN TAHUN 2010 SAYA AMAT BERMAKNA
                       BERSEJARAH DAN TAHUN YANG PALING SAYA
                                       TIDAK AKAN LUPAKAN!!!
                                      TERIMA KASIH SEKALI LAGI!!

ANDA YANG TERLIBAT

TEAM RUGBY SMKDSO U-15

DIE MOON CREW
HANGOUT PALING BEST TAHUN NI!!!
KAWAN-KAWAN YANG GILA


DAN INI NAMA-NAMA MEREKA YANG TERLIBAT
YANG TELAH
MEMBUATKAN TAHUN 2010 SAYA
LEBIH GEMPAK DARI TAHUN-TAHUN
SEBELUM INI....

KAWAN-KWAN
HYRA THOHIRAH,RAIHANA,NASIBAH,WAWA,WANIE,AZIDAH,SOFFI ZAKARIA,
MOHAMAD FAIZ,ADY,MAT COW,JEN,FITRI,HAIRI,ZUHAILI,ASLIM,
SAN TALAHA,ARIP,MAN,MUS,BALAK,BANG CHIK,
ACAP,NABIL,PAKNON,DIN,CD,TELOK,IKAN,NAZA
PAKWAN,VINOD,KIM,AMAL,NAJIE,
AM,BOB,PAKTAM,ASKAR MELAYU,PAAN,
PAAN MUTU SAMI,FARIS,
NANI,SYAFIQ,BIEYLA,KAYU,PAK DIN KSAH,
GS,ANWAR,MIZA,SURAYA,IMRAN,NISA,FARAH,CHENG,FHADZLI

KELUARGA
IBU,ABAH,ATOK,OPAH,TOK AYAH,OPAH,
UDA,UDA REZA,CIKANA,CIKZUHIR,
PAKSU,MAKSU,MAKYANG,ABG PIE,
PAPA,MAKNGAH



JIKA NAMA ANDA TIDAK DISENARAIKAN..
SAYA INGIN MEMOHON MAAF..
INI KERANA SAYA KURANG INGAT NAMA ANDA..


Selamat Tahun Baru 2011..... Goodbye 2010......... Hidup baruku bakal bermula

Friday, December 24, 2010

disappointed with the results of PMR

I was disappointed with the results of pmr..
            but it was too late
   everything has gone just like that...
            do not have regrets....
                                                          Waiting for my SPM....
                                                                  TATA!!!

Sunday, December 19, 2010

Di SaAt AkU MeNcinTaiMU

Mengapa kau pergi, Mengapa kau pergi,
Di saat aku mulai mencintaimu,
berharap engkau jadi kekasih hatiku,
Malah kau pergi jauh dari hidupku.

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,

Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku.

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,

Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta.

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,

Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku.

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,

Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta.

Semoga engkau kan mengerti, tentang perasaan ini

Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta
Maaf sungguhku tak bisa, untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta.

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,

Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta.